Використання дидактичних ігор та завдань в процесі корекційно – відновлювальної роботи

Для відновлення гостроти зору і розвитку зорових функцій вихователі і тифлопедагоги використовують спеціальні дидактичні ігри – вправи і завдання, які передбачають тренування зору, формування у дітей певних уявлень про предмети і явища, розвиток зорової уваги і пам’яті.

Важливо пам’ятати, що дидактичні ігри та завдання для розвитку зору і зорового сприйняття підбираються індивідуально для кожної дитини в залежності від стану зору і періоду відновлювальної роботи.

Спеціальні дидактичні ігри і завдання використовуються тифлопедагогом на підгрупових та індивідуальних корекційно – компенсаторних заняттях, а також у другу половину дня вихователем в індивідуальній роботі.

Пропонуємо вашій увазі дидактичні ігри та завдання, які педагоги нашого закладу використовують в процесі корекційно – відновлювальної роботи:

 

Ігри – вправи на розвиток зору:

Ігри на розвиток гостроти зору:   

 

Різні види шнурування

 

Сортування насіння

 

Нанизування намиста на шнурок

 

Обводка по зовнішньому та внутрішньому контуру

 

Мозаїка різної величини та форми

 

Плетіння «килимків» з різнокольорових смужок

 

 

Ігри на розвиток окорухаючої функції:

 

Обводка по зовнішньому та внутрішньому контуру:

 

Малювання по пересіченому контуру

 

Лабіринти прості та складні

 

Сполучення об’єктів на перфокарті

 

Ігри на розвиток бінокулярного і стереоскопічного зору:

 

Співставлення об’єктів за контуром

 

Ігри – вправи на розвиток зорового сприйняття:

Ігри на формування просторових уявлень та орієнтування

 

Що ? Де знаходиться?

 

Проклади доріжку

 

Ігри на розвиток функцій розрізнення кольорів і форм:

 

Співставлення за формою, кольором

 

Співставлення за формою, кольором

 

 

 

Знайди за кольором

 

 

Ігри – вправи на розвиток психічних процесів (уваги, пам яті, мислення):

 

Склади з частин ціле:

 

 

 

Знайди пару:

 

Знайди відмінності