Презентація досвіду роботи тифлопедагогів ДНЗ № 28 для дітей з вадами зору: «Використання ігрових технологій в корекції сенсорних процесів дітей з порушеннями зору»

 

Презентація досвіду роботи тифлопедагогів ДНЗ № 28 для дітей з вадами зору: «Використання ігрових технологій в корекції сенсорних процесів дітей з порушеннями зору»

 

25 вересня на базі ДНЗ № 28 компенсуючого типу для дітей з вадами зору відбулось методичне об’єднання тифлопедагогів Вінницької області на тему: «Створення корекційно – розвивального середовища для дітей з порушеннями зору».

В рамках цього заходу було проведено презентація досвіду роботи тифлопедагогів ДНЗ № 28 для дітей з вадами зору: «Використання ігрових технологій в корекції сенсорних процесів дітей з порушеннями зору». Ознайомлення з кімнатою сенсорного розвитку.

(Демонструвала тифлопедагог – Громова В.В.)

Педагоги нашого дошкільного навчального закладу працюють над створенням повноцінного розвивального предметно-ігрового середовища, яке б сприяло здійсненню корекційно-відновлювальних завдань та забезпечувало б відповідну позицію педагогів в організації корекційної діяльності дітей.

З цією метою в нашому закладі  обладнано кімнату сенсорного розвитку. Кімната наповнена великою кількістю ігор та зон з можливістю вільного вибору для кожної дитини за її інтересами і рівнем розвитку. Магнітні дошки, фланелеграф, стіл, що трансформується, для занять та ігор з піском, куточки з об'ємними іграшками - це формує у дитини потребу в пошукових діях, інтерес до завдань, творче начало. У кімнаті є необхідні засоби корекції, різноманітний наочний матеріал, виготовлений якісно і з урахуванням зорових можливостей дошкільників. Для розвитку і стимулювання дотикових і тактильних функцій ми застосовуємо різні ігрові засоби: тактильні дощечки, контейнери, мішечки, коробочки з природним матеріалом. Використання шнурівок, нанизування намиста, сортування предметів, «Ниткографіі», дидактичних вправ «Продовж ряд», «Виклади візерунок з лічильних паличок» допомагають розвитку дрібної моторики і сприяють розвитку зорових функцій, фіксації, акомодації, та формуванню бінокулярного зору. Пазли, лабіринти, соти та багато іншого допомагають розвинути дрібну моторику, яка дуже важлива для повноцінного розвитку дітей з порушенням зору. 

 

Дитячий навчальний заклад №28 - 2020 рік. Всі права захищені.
Download Joomla Templates