Звіт керівника закладу

   

       

ЗВІТ

директора  КЗ «ЗДО № 28 ВМР»    Рублевської Т.А.

2024 – 2025н.р.

Загальні відомості про заклад дошкільної освіти

Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти № 28 Вінницької міської ради» спеціального призначення для дітей з порушеннями зору знаходиться за адресою: вул. Захисників Неба, 24.

Головна мета діяльності  ЗДО – створення сучасного  інтерактивного, розвивально – корекційного  середовища закладу дошкільної освіти  для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини з порушеннями зору; досягнення потенційно можливого рівня освіченості, формування компенсаторних способів діяльності водночас з корекцією первинних і вторинних відхилень у розвитку для забезпечення оптимальної інтеграції в сучасні умови життєдіяльності.

Функціонує заклад  з 1964 року, потужність 84 місця.

Навчання, виховання та спілкування дітей і дорослих забезпечується державною мовою.

ЗДО  у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України, Законом України від 24.02.2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», «Методичними рекомендаціями  щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану», наказами та рекомендаціями Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України, іншими законодавчими актами, власним Статутом.нормативно-правовими актами,  освітніми програми: освітня програма для дітей від двох до семи років «Дитина», «Програмно – методичний комплекс, програма розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років»

 Заклад освіти належить до комунальної форми власності.

1.  ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗДО

       З метою збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу, виконання освітньої програми у 2024 – 2025 навчальному році  з 01.09.24р. по 19.02.25 року було організовано в дистанційному форматі ( відсутнє укриття)  у формі занять з дошкільнятами, консультацій для батьків в онлайн-режимі, використовуючи платформи Zoom, VIBER, телеграм канал тощо. Вихованці та їх батьки постійно долучалися до флешмобів, майстер-класів, конкурсів.

З 20.02.2025 року заклад дошкільної освіти розпочав освітню діяльність за очною формою. Побудовано протирадіаційне укриття, тож під час повітряної тривоги діти можуть не лише перечекати небезпеку, а й продовжувати заняття, гратись, відпочивати.

У зв’язку з веденням в Україні правового режиму воєнного стану, ключовими завданнями для педагогів є надання інформаційної, методичної, консультативної підтримки дітям та їх родинам. На  сайті ЗДО, в групах вайбер, телеграм розміщуються матеріали для батьків щодо психологопедагогічного супроводу дітей дошкільного віку та посилання на цікаві види спільної взаємодії з дошкільнятами.

В закладі функціонує 6 груп, з них: 1 – група раннього віку, 2 - молодші,

1 – середня, 2 – старших.   

На території закладу наявні 6 ігрових майданчиків, квітники, городи, куточок лісу та саду. Однак на сьогоднішній день частину обладнання демонтовано у зв’язку із будівництвом протирадіаційного укриття.

 Для здійснення освітньої діяльності, оснащені 6 групових осередків.

 Є музично-спортивна зала, кабінети: вчителя-логопеда, тифлопедагогів -2, практичного психолога, медичний кабінет, офтальмологічний та методкабінет.

Керуючись чинними нормативно-правовими документами щодо організації діяльності в закладах дошкільної освіти та враховуючи аналіз роботи закладу за минулий навчальний рік,  колектив закладу  у 2024/2025 навчальному році спрямовував свою діяльність на:

-         Модернізацію та удосконалення інтерактивного, корекційно-розвиткового освітнього середовища закладу з метою гармонійного розвитку особистості, здійснення повноцінної реабілітації дошкільників з порушеннями зору.

-         Формування у дітей емоційно-ціннісного ставлення до природи, природо доцільної поведінки, усвідомлення необхідності збереження природних ресурсів.

-         Створення умов для реалізації художньо-естетичного потенціалу вихованців засобами образотворчого мистецтва, формування  мистецько-творчої компетентності дошкільників.

-         Здійснення діяльнісного підходу до розвитку пізнавальних здібностей дітей з порушеннями зору.

       Головні річні завдання знайшли своє відбиття в усіх складових річного плану роботи. Методична робота з педагогічними кадрами була спрямована на реалізацію основної мети: підвищення професійного рівня педагогів, координування зусиль педпрацівників закладу для вирішення пріоритетних завдань, створення оптимальних умов для підвищення результативності освітнього процесу.

З метою підвищення якості освітнього процесу та пошуку шляхів вдосконалення системи освітньої діяльності адміністрацією здійснювався моніторинг та контроль якості освіти в закладі.  

Для регламентації діяльності колективу в закладі працюють методична та психолого-корекційна служби. Освітній процес здійснюється на основі забезпечення умов для повноцінного виховання  розвитку та реабілітації дітей   дошкільного віку з порушеннями зору. Методична база ЗДО  постійно оновлюється. В закладі створено належні умови для реалізації дитиною свого природного потенціалу - фізичного, психологічного, соціального.

      Колектив закладу дошкільної освіти постійно працює над  створеннямсучасного предметно – розвивального, ігрового середовища, естетичного і  привабливого оформлення груп та приміщень, які відповідають  санітарним, функціональним, і естетичним вимогам сьогодення. Багато цікавих, різноманітних, яскравих  дидактичних ігор, обладнання для сюжетно-рольових та театралізованих ігор виготовлено руками педагогів.

Вчителі-дефектологи, вчитель - логопед зробили різноманітну добірку  цікавих корекційно-розвивальних посібників,  ігор для дітей з порушеннями зору.

   Особливе значення мають заняття в офтальмологічному кабінеті, який обладнаний різноманітними сучасними лікувальними апаратами та комп’ютерними програмами.

    Використання комп’ютерних ігор, вправ в процесі корекції зорових порушень дозволяє поєднувати корекційні та розвиваючі завдання, враховуючи особливості індивідуального розвитку дошкільнят.  Лікування очей у дітей носить комплексний характер і підбирається для кожного маленького пацієнта індивідуально із врахуванням особливостей патології зору. Своєчасна спеціальна цілеспрямована лікувально-профілактична робота та корекційно-розвивальна організація освітньо-виховного процесу,  сприяють нормалізації гостроти зору у дітей, що дає можливість подальшого навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.

      Використання комп'ютерних технологій у поєднанні з традиційними корекційними методиками та технологіями  роботи  з дітьми, які мають порушення  зору дають позитивні результати.

Діяльність педагогічного колективу: вихователів, вчителів – дефектологів, вчителя – логопеда,  практичного психолога, музичного керівника закладу освіти спрямована на психологічну допомогу та емоційну підтримку учасників освітнього процесу, на збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я в умовах військового стану, опанування техніками стабілізації емоційного стану, а саме: психологічні тренінги: «Психологічне розвантаження в умовах війни», « Як підтримати наших дітей?», «Психологічна допомога дітям під час війни: цікаві вправи».

Були проведені різні форми методичної роботи, що спрямовані на удосконалення професійної творчості, підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності: тренінгове заняття з елементами арт-терапії:   «Методи і прийоми розвитку та корекції емоційної сфери дошкільників з порушеннями зору», «Говоримо правильною українською мовою», майстер – клас «Розвиток соціально – емоційної сфери дошкільників з порушеннями зору через інтерактивні ігри корекційного спрямування». Проводились консультації для різних категорій педагогів, що сприяло підвищенню їхнього фахового теоретичного рівня з актуальних питань.

  З метою підвищення фахової компетентності педагогів, спрямовуючи освітньо-виховний процес на  виконання головних завдань,  були сплановані та проведені протягом навчального року такі форми методичної роботи, а саме: семінар-практикум «Психолого- педагогічний супровід розвитку дитини з порушеннями зору у системі компетентнісно – орієнтованого підходу до освітнього процесу»,  робота творчої групи «Діяльнісний підхід у освітньо- виховній роботі з дітьми з порушеннями зору».

Підсумком реалізації кожного завдання були проведені педради:«Реалізація пріоритетних завдань діяльності закладу дошкільної освіти у2024/2025н.р.»,

«Діяльнісний підхід як методологічний базис організації освітньої роботи з дошкільниками», «Формування емоційно – значимої поведінки у дітей в природному оточенні», «Розвиток художньо - мовленнєвих здібностей дошкільнят засобами театралізованої діяльності».

Всі форми методичної роботи були дієвими та оперативними за рахунок розуміння педагогами актуальності питань, що розглядалися,  аналізу освітнього процесу, необхідності якісних і суттєвих змін з метою поставлених завдань.Якість  педагогічних рад забезпечувала  попередня підготовка, що включала  вивчення теоретичних питань та набуття практичних навичок.

Використання педагогічних  інноваційних технологій та методик:

«Зображувальна діяльність з дітьми раннього віку» за методикою Циганової,

« Маленькі дослідники» програма пошуково – дослідницької діяльності,  активне використання мнемотехніки, у вигляді мнемотаблиць та схем, розвивають творчі здібності, пам'ять, мислення, збагачують мовлення, розвивають пізнавальні здібності дошкільнят,  забезпечують належний рівень освітнього процесу.

Для організації освітнього процесу  руками педагогів виготовлені цікаві, різнопланові, змістовні дидактичні ігри та посібники з різних освітніх напрямів: «Мовлення дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі», «Гра дитини», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у світі мистецтва»,  рухливі ігри, народні ігри, різні види театрів.

Одним з найважливіших виховних завдань, окреслених Законом України «Про дошкільну освіту»  є виховання у дітей любові до України, поваги до родини, шанобливого ставлення до народних традицій і звичаїв, національних цінностей українського народу, державних символів та української мови, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля.

  Руками педагогів закладу виготовлені цікаві, яскраві, різнопланові посібники та дидактичні ігри, які виховують любов до рідного слова, збагачують мовлення дітей, знайомлять з історією Вінниці, природою рідного краю.

З 11.11.2024 по 20.12.2024 року  серед дітей старшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти Вінницької міської територіальної громади проходив конкурс “Дитячі історії про…” Батьки, вихованці та педагоги взяли активну участь.

    Активна співпраця педагогів, батьків, дітей, творчий підхід стали запорукою перемоги у міському конкурсі  "Мистецька весна єдності!" у рамках фестивалю дитячої творчості «Сяйво талантів» серед дітей дошкільного  у номінації «Театр мод» (національний костюм) .

Спільно з нашими вихованцями та батьками брали активну участь в тематичних тижневиках, у міських заходах:

- «З любов'ю до матусі» - до Дня матері;

- акції «Одягни свій садочок у вишиванку», присвяченій Всесвітньому Дню вишиванки – 15 травня 2025 року.

 Формування у дітей екологічної свідомості – одне важливих завдань сьогодення. Особливого значення надаємо  вихованню у дітей свідомого та дбайливого ставлення до навколишнього середовища, формування у дітей стійких установок на раціональне природокористування.  Проводились тематичні заняття, тижневики, зокрема: екологічний марафон «Ми творимо планету власноруч»,   «Всесвітній День Землі».

    Продовжуємо роботу по втіленню в життя екологічного проєкту«GreenEcoSpace: простір екологічного лідерства» КЗ «ЗДО № 28 ВМР».  Виготовлено обладнання екологічно-розвивального спрямування для  здійснення освітньо-виховної роботи в просторі закладу. Поповнено  середовище закладу  дошкільної освіти необхідними рослинами, що сприяє збагаченню знань дітей про розмаїтий світ рослин та їх важливість для екосистеми, як у приміщенні закладу так і на території.

Особливу увагу колектив  приділяє зміцненню фізичного здоров’я дітей. Щотижня здійснюється опитування стану фізичного та психічного здоров’я вихованців. Щодня вихователі  проводять з дітьми зорову гімнастику, фізхвилинку, руханку, гімнастику пробудження, пальчикову гімнастику. 

          У зв’язку з веденням в Україні правового режиму воєнного стану, ключовими завданнями для педагога є надання інформаційної, методичної, консультативної підтримки дітям та їх родинам. На  сайті ЗДО, в групах Viber розміщуються матеріали для батьків щодо психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку та посилання на цікаві види спільної взаємодії з дошкільнятами.

 

2. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ  ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КВАЛІФІКОВАНИМИ ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ

   Для забезпечення повноцінного освітнього процесу у закладі дошкільної освіти  сформований кваліфікований колектив педагогів, творчих, ініціативних.

У закладі працює 20 педагогів, з них 15 мають вищу освіту,  5осіб - середню спеціальну, бакалавр; 4 педагоги мають звання «вихователя-методиста», 1 педагог «старший вихователь». 

Педагоги проходять курси підвищення кваліфікації та атестацію 1р. на 5років відповідно до перспективних планів. У 2025 році директор закладу,вчитель- логопед  пройшли курси підвищення кваліфікації при КЗВО «ВАБО», троє вихователів – перший етап.

За результатами атестації 2024 -2025н.р. кваліфікація педагогів:

-     «вища категорія» – 8 ( 40 %)                   

-   «І категорія» - 6 ( 30 %)

-  « ІІ категорія» - 3 ( 15 %)

-    «спеціаліст» - 1( 5 %)

-  11 тарифний розряд  - 2 ( 10 %)

-  звання  «вихователь – методист»,   «старший вихователь» - 5 ( 25 %).

З метою реалізації визначених пріоритетних завдань, оновлення змісту, форм і методів виховання та навчання дошкільнят значна увага приділялась підвищенню фахового рівня та професійної майстерності, особистісного зростання  кожного педагога. Педагоги закладу брали участь у роботі методичних об’єднань міста,  презентаціях, на яких мали змогу знайомитись з досвідом роботи педагогів міста  та новими педагогічними технологіями.

Тифлопедагоги закладу взяли активну участь у проведенні для професійної спільноти тифлопедагогів закладів дошкільної освіти Вінницької міської теріторіальної громади  фахового модуля освітнього табору «VinBOOTEduCAMP – 2024», на якому розглядались питання  «Діяльнісний підхід в освітньому процесі ЗДО для дітей з порушенням зору. Сутність та особливості реалізації».

      Вчителі – дефектологи дошкільного закладу були  активними учасниками у проведенніпедагогічної вітальні для тифлопедагогів ЗДО міста, на якій обговорювалось питання  «Художньо – творча діяльність як засіб корекційно – компенсаторної роботи з дітьми з порушеннями зору».

     З метою формування та розвитку цифрових навичок та цифрових компетентностей педагоги дошкільного закладу взяли активну участь у Місяці цифрової грамотності, який проходив з 04.11.2024 р. по 29.11.2024 р.   

Педагоги закладу  використовують різні форми підвищення особистої фахового майстерності, а саме: відвідування науково-методичних заходів міста, заохочення самоосвіти, участь у Всеукраїнських,  онлайн,вебінарах, майстер – класах, міських заходах як онлайн та офлайн,  про що свідчать отримані педагогами сертифікати.

 

3. ЗМІЦНЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ЗАКЛАДУ

 Матеріально – технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти знаходиться на належному рівні.

З огляду на основні пріоритети дошкільної освіти в Україні та вимоги сучасності в ЗДО освітній процес спрямований на реалізацію Базового компонента дошкільної освіти,  на забезпечення рівного доступу до дошкільної освіти всіх дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями зору, на збагачення вихованих традицій українського суспільства сучасними досягненнями та прогресивними світовими тенденціями у сфері освіти.

Пріоритетними напрямами у сфері матеріально –технічного забезпечення освітньої діяльності є  поповнення міні-методкабінетів: дидактичними іграми та посібниками з метою формування патріотичних почуттів,  розвитку мовленнєвої, пізнавальної, дослідницької діяльності, корекційними посібниками, іграми для  формування предметно – практичних умінь та навичок дошкільників з порушеннями зору; матеріалами, дидактичними посібниками для розвитку творчих здібностей дітей, формування основ здорового способу життя; методичною літературою.

Значна увага приділяється озелененню території закладу, створення комфортного середовища для перебування вихованців на вулиці. На території розташовані клумби, газони, дерева і кущі, городи, куточок лісу та саду, привабливий дизайн. Велика кількість квітучих рослин, які радують своїми барвами від ранньої весни і до пізньої осені. Силами працівників закладу територія постійно   впорядковується.

 Кожна група має окремий ігровий майданчик з альтанкою, що забезпечені ігровим обладнанням відповідно віку дітей і дає можливість для забезпечення рухової активності на прогулянці. Обладнання на  майданчиках розміщено доцільно, надійно  укріплено, відповідає ростовим показникам дітей та безпечне для використання.

Приміщення закладу використовуються раціонально, створюються належні умови для фізичного, психічного розвитку дітей, їх виховання та навчання.

Всі групові кімнати та коридори естетично оформлені, інтер’єр приміщень дібрано з урахуванням сучасного вимог, все обладнання та меблі розташовані зручно та  доцільно. Кабінети забезпечені обладнанням та укомплектовані згідно вимог.

Групи мають естетичний вигляд, в них створені комфортні умови для перебування дітей протягом дня, розвитку здібностей та нахилів, для забезпечення рухової діяльності. Групи постійно поповнюються розвиваючими іграми та  іграшками, дидактичними посібниками, методичною та художньою літературою.

Ігрове та навчальне обладнання зручно розташоване, доступне для вихованців, спонукає дітей до елементарних дій з ним, сприяє розвитку пізнавальної сфери.

В кожній групі організовані осередки для розвитку інтелектуальної діяльності, дрібної моторики рук, самостійної художньої, предметно-практичної та   ігрової діяльності, наявність яких сприяє розвитку кожної дитини. Осередки для корекційно – розвиткової роботи обладнані у кожній віковій групі, які надають можливість проводити вихователям корекційні завдання і вправи з дітьми з урахуванням  зорових порушень. Всі осередки  обладнані необхідним матеріалом для розвитку вихованців згідно віковим  особливостям.

Вчителі – дефектологи виготовили  різноманітні,  цікаві, змістовні, пізнавальні, корекційно - розвиткові ігри для   індивідуальних заняття по відновленню гостроти зору та розвитку зорових функцій,  які  тренують зір, формують у дітей певні уявлення про предмети і явища, розвивають зорову увагу, пам’ять, мислення.Формувати граматично правильне мовлення, долати мовленнєві порушення,  розвивати фонематичний слуху, збагачувати словниковий запас,  розвивати зв'язне мовлення допомагають змістовні, яскраві дидактичні ігри, придбані та виготовлені вчителем – логопедом.

Офтальмологічний кабінет обладнаний різноманітними сучасними лікувальними апаратами та комп’ютерними програмами.    Використання комп’ютерних вправ в процесі корекції зорових порушень дозволяє поєднувати корекційні та розвиваючі завдання, враховуючи особливості індивідуального розвитку дошкільнят. 

 Створені умови для дослідницької, трудової діяльності, розвитку сюжетно-рольових ігор. Також організовано осередки для ознайомлення вихованців з національними традиціями українського народу. Таке середовище в групах сприяє розвитку пізнавальних здібностей дітей, активній самостійній діяльності, набуттю практичного досвіду. 

Створено умови для музичного та фізичного виховання. Музично-спортивна зала використовується для проведення щоденних занять, свят та розваг, дозвілля та інших форм роботи з музичного та фізичного виховання відповідно з розкладом занять та планом роботи закладу. Для проведення роботи з музичного та   фізичного виховання  є необхідні матеріали та обладнання.

Основні гігієнічні вимоги до штучного освітлення (достатність, рівномірність розподілу, відсутність блиску) виконуються. На території закладу працює зовнішнє освітлення.

В ЗДО постійно проводиться робота щодо підтримки матеріально-технічної бази закладу, системи водопостачання, теплопостачання, каналізації, сантехнічного обладнання в режимі безперебійного функціонування, утримання всіх приміщень у відповідності з санітарно-гігієнічними, педагогічними та естетичними нормами. 

Матеріально-технічна база закладу є достатньою для проведення необхідного обсягу освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку щодо реалізації вимог Базового компонента дошкільної освіти, щорічно підлягає оновленню та розвитку.

 

4. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ

Організація харчування у ЗДО здійснюється відповідно Інструкції з організації харчування дітей, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України, та  Постановою Кабінету міністрів України № 305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».

Харчоблок знаходиться в належному  стані, в робочому стані технологічне обладнання. Постійно залишаються на контролі його ремонт та поновлення.

Харчоблок забезпечений:

-      електроплитою;

-      пароконвектоматом;

-      електром’ясорубками.

-       холодильником.

Відповідальні особи за харчування впродовж поточного навчального року націлили свої зусилля на розроблення та впровадження системи НАССР у закладі, яка є гарантом якості в громадському харчуванні.

Необхідним посудом харчоблок забезпечений. Посуд промаркований щодо його об’єму та призначення. Харчоблок оснащений терезами для вимірювання, які теж промарковані: окремо для сирої та готової продукції. Кухонний інвентар, а саме: набори дошок, ножів тощо промарковані, використовуються за призначенням.

Створення умов щодо безпеки життєдіяльності, збереження та зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу

Значна увага в ЗДО приділялась організації роботи щодо дотримання Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», «Про дошкільну освіту». З 01.09.2024 по 31.05.2025 року травм з працівниками, вихованцями не зареєстровано. Питання профілактики травматизму розглядалося на виробничих нарадах. Задля профілактики та попередження випадків дитячого травматизму педагогами закладу проводиться систематична робота з підвищення та опанування знаннями щодо дотримання правил особистої безпеки під час прогулянки, рухливих ігор, правил поводження на вулиці тощо.

     Педагоги постійно проводять роботу щодо профілактики дитячого травматизму у повсякденному житті та  під час тематичних тижнів:

•   «Дбаємо про фізичне здоров’я та психологічний імунітет»;

•   «Тиждень знань безпеки життєдіяльності»,

•   «Тижтень безпеки дитини»,

•   «Тиждень протипожежної безпеки»,

•   Місячник цивільного захисту.

      З метою запобігання травматизму, вихователі в своїй роботі багато уваги приділяють вивченню правил електробезпеки, пожежної безпеки, безпеки на дорозі, поведінки з незнайомими людьми, з безпритульними тваринами, при знаходженні вибухонебезпечних або незнайомих предметів, в укритті під час повітряної загрози, ознайомлення з небезпечними ситуаціями природного характеру (землетрус, ожеледь, повінь, тощо). Вихователі використовують інтернет ресурси, розробляють свій цікавий та повчальний матеріал для дітей та консультації для батьків вихованців.

У закладі створена комісія, яка вчасно проводила обстеження та випробування приміщень підвищеної небезпеки, обладнання спортивних та ігрових майданчиків, складала акти щодо їх готовності до використання. 

Санітарно-гігієнічні умови у ЗДО відповідають Державним санітарним правилам і нормам. Оптимальний рівень природного освітлення забезпечений за умови лівостороннього освітлення навчальних приміщень.

Розроблені індивідуальні рекомендації щодо збереження та формування міцного здоров’я вихованців. Педагогами всіх вікових груп були проведені тематичні консультації з батьками, надавалися рекомендації, поради на веб сайті закладу, у вайбер та телеграм -спільнотах усіх вікових груп.

Працівники закладу пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки.

Організація роботи з  охорони праці в ЗДО  проводиться відповідно до Закону України «Про охорону праці»,  «Положення про організацію роботи з охорони праці та  безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», що визначають єдину систему організації роботи з охорони праці. На підставі нормативних документів адміністрація закладу планує заходи щодо охорони здоров’я учасників освітнього процесу за напрямками:

  • охорона праці та  безпека життєдіяльності; 
  • пожежна безпека.

Щорічно на початку року видаються накази про закріплення відповідальних за: 

  • роботу з охорони праці; 
  • роботу з пожежної безпеки; роботу з попередження дитячого травматизму.

 Проводиться системна робота щодо забезпечення всіх працівників ЗДО інструкціями з ОП, ПБ, які переглядаються, доповнюються у зв’язку зі змінами в нормативному законодавстві чи в умовах життєдіяльності ЗДО.

Інструктажі з  ОП, ПБ проводяться відповідно до плану та програми. 

Документація з ОП, ПБ затверджена і погоджена відповідно до  нормативних вимог. Навчання і перевірка знань з ОП, ПБ  працівників ЗДО проводиться один раз на 3 роки.

 

Співпраця з сім'єю та громадськими організаціями

                                                                                                                                                      Основними напрямками взаємодії з батьками у закладі дошкільної освіти є :

  • просвіта батьків;
  • методичний та психологічний супровід організації взаємодії вихователів з батьками та спільної діяльності батьків з дітьми.

Педагоги забезпечували освітні потреби вихованців, активізували та збагачували виховні вміння батьків, підтримували їх впевненість в особистих педагогічних можливостями.

Колектив постійно працює над:

  • систематичним обновленням власного сайту, завдяки якому, суб’єкти освітнього процесу зможуть обмінюватись досвідом, брати участь у різних проектах; 
  • підвищенням  рівня психолого-педагогічної культури батьків, формування у них відчуття соціальної і особистої відповідальності за повноцінний розвиток своїх дітей.

 

Аналіз звернень громадян з питань   діяльності ЗДО

Робота щодо звернень громадян з питань діяльності навчального закладу ведеться на належному рівні. Всі питання, зауваження та пропозиції не залишені без уваги та вирішені позитивно.

Управлінська діяльність

   Згідно з державними документами, які регламентують діяльність ЗДО, впродовж навчального року діяли колегіальні органи: педагогічна рада, збори трудового колективу, загальні збори  трудового колективу та батьків. 

  На зборах трудового колективу заслухані та обговорені питання:  організація харчування, робота закладу, безпека дітей  в умовах воєнного стану. 

   Протягом навчального року з метою вдосконалення управлінської діяльності закладу дошкільної освіти та обробки інформацій, приведення до єдиних зразків форм звітних документів у ЗДО систематично ведеться робота з базами даних порталу АІКОМ, курсу «Дошкілля», які підтримуються в актуальному стані.

 

Від імені всього колективу і особисто від себе щиро дякую всім батькам вихованців, які небайдужі до життя закладу та завжди беруть активну участь у різноманітних заходах, за спільну роботу, розуміння, підтримку і можливість реалізації наших ідей.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками, громадськістю, впевнена що й надалі спільними зусиллями ми будемо успішно працювати над вирішенням найактуальнішої проблеми сучасності — виховання майбутніх громадян нашої держави!

Бажаю всім міцного здоров’я, мирного неба, ПЕРЕМОГИ.

Дякую за увагу!

Дитячий навчальний заклад №28 - 2020 рік. Всі права захищені.
Download Joomla Templates