Сучасне заняття: вимоги, перспективи.
Сучасне заняття: вимоги, перспективи.
Організація освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі в сучасних інноваційних умовах вимагає від педагога вдосконалення практичної діяльності шляхом пошуку нових ціннісних пріоритетів у визначенні змісту, форм і методів організації пізнавальної діяльності дітей.
Основною формою організованої навчальної діяльності дошкільників залишаються заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та ін.).
Вчимо діток з вадами зору розрізняти кольори
І. Навчати дітей диференціювати кольори або співвідносити предмети за кольором можна розпочинати уже на другому році життя дитини. Потрібно звертати увагу дітей на колір предмета, встановлювати схожість і відмінність між кольорами, розуміти слова „колір”, „такий самий”, „схожі”, „різні”, „однакові”. Доцільно використовувати ігри і вправи на групування предметів різних за кольором, розпочинати необхідно із однорідних предметів. З цією метою, можна використати такі кольорові сполучення: червоний – синій, жовтий – фіолетовий, жовтогарячий – зелений, синій -білий, чорний – жовтий.
Пропонуємо наступні вправи:
Майстер-клас «Вдосконалення сенсорного досвіду дошкільників з порушенням зору засобами гри»
Майстер-клас «Вдосконалення сенсорного досвіду дошкільників з порушення зору засобами гри»
25 вересня на базі ДНЗ № 28 компенсуючого типу для дітей з вадами зору відбулось методичне об’єднання тифлопедагогів Вінницької області на тему: « Створення корекційно – розвивального середовища для дітей з порушеннями зору».
В рамках цього заходу було проведено майстер-клас «Вдосконалення сенсорного досвіду дошкільників з порушенням зору засобами гри». (Провела вихователь Волошина Н.А. – Лауреат Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року – 2013»).