Презентація посібника «Сходинки пізнання»
Презентація посібника «Сходинки пізнання»
25 вересня на базі ДНЗ № 28 компенсуючого типу для дітей з вадами зору відбулось методичне об’єднання тифлопедагогів Вінницької області на тему: « Створення корекційно – розвивального середовища для дітей з порушеннями зору».
В рамках цього заходу було проведено презентація посібника «Сходинки пізнання»
Автори: Рублевська Т.А. – завідуюча ДНЗ
Лучко О.Р. – вихователь – методист
Шевченко О.В. – вихователь-тифлопедагог.
(Презентувала Шевченко О.В. – вихователь-тифлопедагог).
Аби навчити дитину пізнавати світ, виявляти властивості об'єктів, зна¬ходити нове у знайомому, знайоме у новому, радіти зі своїх відкриттів, ми наповнюємо простір різноманітними іграми. Педагоги закладу створили яскравий багатофункціональний ди¬дактичний посібник « Сходинками пізнання».
Презентація досвіду роботи тифлопедагогів ДНЗ № 28 для дітей з вадами зору: «Використання ігрових технологій в корекції сенсорних процесів дітей з порушеннями зору»
Презентація досвіду роботи тифлопедагогів ДНЗ № 28 для дітей з вадами зору: «Використання ігрових технологій в корекції сенсорних процесів дітей з порушеннями зору»
25 вересня на базі ДНЗ № 28 компенсуючого типу для дітей з вадами зору відбулось методичне об’єднання тифлопедагогів Вінницької області на тему: «Створення корекційно – розвивального середовища для дітей з порушеннями зору».
В рамках цього заходу було проведено презентація досвіду роботи тифлопедагогів ДНЗ № 28 для дітей з вадами зору: «Використання ігрових технологій в корекції сенсорних процесів дітей з порушеннями зору». Ознайомлення з кімнатою сенсорного розвитку.
(Демонструвала тифлопедагог – Громова В.В.)
Сенсорне виховання дошкільнят
СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНЯТ
Сенсорне виховання — цілеспрямовані педагогічні впливи, що забезпечують формування почуттєвого пізнання й удосконалення відчуттів і сприйняття.
Дитина пізнає навколишній світ, а також явища природи, події громадського життя, доступні спостереженню. Добре розвинена здатність сприйняття необхідна, і її потрібно розвивати в дітях. У процесі всієї життєдіяльності дітей відбувається накопичення ними сенсорного досвіду, збагачення їхнього світовідчуття, підвищення емоційного тонусу, активізація позитивних знань, пов'язаних зі сприйняттям явищ навколишнього світу, пробудження інтересів, формування потреб.