Презентація посібника «Сходинки пізнання»

Презентація посібника  «Сходинки пізнання»

 

25 вересня на базі ДНЗ № 28 компенсуючого типу для дітей з вадами зору відбулось методичне об’єднання тифлопедагогів Вінницької області на тему: « Створення корекційно – розвивального середовища для дітей з порушеннями зору».

В рамках цього заходу було проведено  презентація посібника  «Сходинки пізнання»

Автори: Рублевська Т.А. – завідуюча ДНЗ

Лучко О.Р. – вихователь – методист

Шевченко О.В.  –  вихователь-тифлопедагог.

(Презентувала  Шевченко О.В. – вихователь-тифлопедагог).

Аби навчити дитину пізнавати світ, виявляти властивості об'єктів, зна¬ходити нове у знайомому, знайоме у новому, радіти зі своїх відкриттів,   ми наповнюємо простір  різноманітними іграми. Педагоги закладу створили яскравий багатофункціональний ди¬дактичний посібник   « Сходинками пізнання». 

 

Детальніше...

Презентація досвіду роботи тифлопедагогів ДНЗ № 28 для дітей з вадами зору: «Використання ігрових технологій в корекції сенсорних процесів дітей з порушеннями зору»

Презентація досвіду роботи тифлопедагогів ДНЗ № 28 для дітей з вадами зору: «Використання ігрових технологій в корекції сенсорних процесів дітей з порушеннями зору»

 

25 вересня на базі ДНЗ № 28 компенсуючого типу для дітей з вадами зору відбулось методичне об’єднання тифлопедагогів Вінницької області на тему: «Створення корекційно – розвивального середовища для дітей з порушеннями зору».

В рамках цього заходу було проведено презентація досвіду роботи тифлопедагогів ДНЗ № 28 для дітей з вадами зору: «Використання ігрових технологій в корекції сенсорних процесів дітей з порушеннями зору». Ознайомлення з кімнатою сенсорного розвитку.

(Демонструвала тифлопедагог – Громова В.В.)

 

Детальніше...

Сенсорне виховання дошкільнят

 

СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНЯТ

 

Сенсорне виховання — цілеспрямовані педагогічні впливи, що забезпечують формування почуттєвого пізнання й удоско­налення відчуттів і сприйняття.

Дитина пізнає навколишній світ, а також явища природи, події громадського життя, доступні спостереженню. Добре роз­винена здатність сприйняття необхідна, і її потрібно розвива­ти в дітях. У процесі всієї життєдіяльності дітей відбувається накопичення ними сенсорного досвіду, збагачення їхнього сві­товідчуття, підвищення емоційного тонусу, активізація пози­тивних знань, пов'язаних зі сприйняттям явищ навколишньо­го світу, пробудження інтересів, формування потреб.

 

Детальніше...

Дитячий навчальний заклад №28 - 2020 рік. Всі права захищені.
Download Joomla Templates