Вправи для занять з дітьми вдома

 

Від успішного становлення ігрової діяльності залежить психічне здоров'я і подальший розвиток будь-якої дитини, як з нормотипової, так і дитини з  порушеннями розвитку, зокрема з порушеннями зору. Тому роботу з формування ігрової діяльності дітей із зоровими порушеннями необхідно починати з раннього дитинства.

Вправи на координацію

1. Шнурівки.

 

 

2. Збір дрібних предметів.

3. Ігри з молотком.

Б'ючи по предметах іграшковим молотком, дитина розвиває точність рухів рук, набуває стабільність корпусу і плечей. Існують різні іграшки подібного типу: музичні, конструктори, стукалки.

 

4. «Накидання на кільценанизувач».

Розвиває спритність, моторику, зап'ястя.

 

Робота з гіперчутливістю 

1. Протирайте тканиною з різними текстурами підошву ніг і долоні рук малюка. Почніть з комфортних і таких, що переносяться відчуттів, повільно вводьте інші.

 2. Робота з тістом, пластиліном. На першому етапі тісто можна м'яти, розкачувати, тикати пальчиком. Потім в шматок тіста або пластиліну можна вдавлювати палички або якісь макаронні вироби (їжачок), гудзики (очі, квіти).

 

3. Малювання пальчиками. Можна малювати пальчиками в спеціальних
розмальовках. Дуже подобається дітям робити відбиток своєї долоні або
ніжки. Ви можете разом з дитиною малювати пальчиком по розсипаній
манній крупі, розлитому на підносі йогуртові або кремом для гоління. Можна, наприклад, намалювати що-небудь крейдою на дошці і попросити дитину стерти це пальчиками.

 

 

Розвиток дрібної моторики.

1. Пальчикова гімнастика, яка сприяє підвищенню тактильної чутливості і розвитку необхідної рухливості і гнучкості пальців. Дитина із задоволенням буде виконувати пальчикові вправи, повторюючи за батьками, вчителями особливо, якщо ці вправи супроводжуються віршованим текстом.

2. Нарізання різних видів паперу. Використовуйте безпечні ножиці.

3. Намотувати і розмотувати мотузочки і стрічки.

4. Діставати з води іграшки: спочатку руками, сачком або ложкою, потім – вудкою.

5. Закопувати і відкопувати дрібні іграшки з піску, але тільки руками. Можна просівати пісочок через сито, щоб знайти іграшку, яка «сховалася».

6. На вологому піску паличкою або пальчиками малюйте візерунки.

7. Викладати доріжку з камінчиків.

8. Прості конструктори, з яких можна збирати різні фігури.
9. Прищіпки.
10. Рамки-вкладиші з «гвоздиками».
11. Мозаїки.
12. Кубики.
13. Матрьошки.
14. Нанизування великих намистинок.

Дитячий навчальний заклад №28 - 2020 рік. Всі права захищені.
Download Joomla Templates