Новини
Педагогічна рада «Громадянське виховання дошкільнят»
Мета : визначення основних засад, напрямків, змісту, форм, методів громадянського виховання та освіти. Формування національної свідомості, патріотизму, професіоналізму, спрямованого на саморозвиток педагогів.
Підготовча робота: напередодні проведення ділової гри педагоги поділилися на три групи (колективи друкованих видань) відповідно до напрямків роботи з громадянського виховання в ДНЗ, кожна група окреслювала мету і зміст завдань свого «ВИДАННЯ» , виготовляла емблему , готувала запитання до «видань-конкурентів».
Педрада пройшла у вигляді ділової гри. Під час гри розглядалися наступні завдання:
1. Бліц-опитування.команд з питань визначення основних засад, змісту, форм, методів громадянського виховання.
2. Презентація.
Кожна із трьох команд – «Україна – моя Батьківщина», «Рідне місто вивчаю – вже багато знаю», «Планета Земля» - презентувала результат виконання домашнього завдання: ознайомили всіх присутніх зі своїм виданням, з напрямками його роботи та ідеями.
3. Відкрита лінія.
«Журналісти» кожного з трьох видань ставили підготовлені питання до своїх опонентів.
Приклади запитань:
- У своєму виданні ви розкриваєте світ таємниць Землі. З якого віку і у якій формі ви рекомендуєте давати ці знання дітям? Наведіть приклад.
- Чи вважаєте ви за доцільне розкривати дітям зміст таких понять, як екологічна катастрофа, екологічне лихо?
- Які форми та методи роботи з проблеми громадянського виховання ви пропонуєте застосовувати у різних вікових групах?
- Які завдання громадянського виховання ви розкриваєте на сторінках свого видання? Як їх реалізувати?
- Які рубрики пропонує видання «Рідне місто вивчаю – вже багато знаю».
- Чи вважаєте ви за доцільне ознайомлювати дітей із символіко рідного міста? Продемонструйте один вид роботи з цієї проблеми.
4. Епістолярний аукціон.
Педагоги мали можливість придбати товари (канцелярське приладдя) на прислів’я і приказки про матір, родину, рідний край, землю.
5. МАЙСТЕР – КЛАС по виготовленню «Ляльок – оберегів».